2008-12-02

Susnet.se suger fett, nu byter jag

Det här har pågått länge nog nu. Susnet.se/tjanster har en gratistjänst som jag använde(r) för att logga besökare till bloggen. Förut har jag trott att det bara är webbgränssnittet som är avgrundsdåligt och slött, men nu verkar det inte registrera vissa användare som besöker bloggen och vad är då vitsen? Att visa varannan eller var tredje är liksom inte bra nog.

Visst, det är alldeles gratis och jag har inte betalat en spänn för att använda det, så jag har egentligen inget fog för att klaga, men när det inte ens går att komma i kontakt med sajt-ägarinnan via webbplatsen så ger jag upp och skriver.. (tamtam-taaaa!) en ARG BLOGG om det istället.

Susnet.se har fått tillräckligt med Google AdSense-intäkter från mig.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

sitemeter.com eller statcounter.com kanske? båda är gratis.

Buddy Jesus sa...

Jag kör redan statcounter nu, men tack för tipset. :)