2008-12-27

Produktiv dag

Idag har jag hunnit med alldeles otroligt många saker. Jag har filmat kompletterande material, jag har lagt på ljud på det som är ihopklippt och jag har pratat in voice-overs för alla sekvenser där jag inte är med i bild.

Det hade varit alldeles underbart, om jag inte hade varit ironisk.

Efter en lunch av röd curry-fond, broccoli (what else?) cashewnötter och kräftstjärtar blev jag totalt golvad och trött och har inte haft lust att göra någonting alls. Men det gör inget, jag har läst många roliga saker på nätet istället.

Det jag har hunnit med är däremot att låna (undrar om det räknas som det även om man skruvar bort metallbygeln som tjänar som stöld-/flyttskydd?) en ljudbox för att spela in pratet till filmen och kanske för att äntligen tala in den bok som jag håller på och skriver. Det har jag dock ingen lust till just nu.

"Arm yourself because no one else here will save you"

Så sant så sant.

1 kommentar:

Thomas Tvivlaren sa...

"Det hade varit alldeles underbart, om jag inte hade varit ironisk."

Det där var alldeles underbart! :)