2008-12-03

Ingen sömn med ofärdiga projekt

Det här är inte riktigt bra. Jag ska alltså hålla kurs imorgon (idag) och jag har inte klart utbildningsmaterialet, för att tja... det är så fruktansvärt tråkigt att göra det?

Jag vet inte riktigt. Det är ett komplext projekt och jag fixar inte sådana längre om jag inte bryter ner dem i småbitar och tar en och en. Förut kunde jag ha överblick på stora projekt, jag hade allt i huvudet och var väldigt duktig på det jag gjorde. Detta var fram till 2003-2004.

Nu går det inte längre och det är tydligen en svår omställning för mig. Det är nästan pinsamt att det tar mer än fyra år att anpassa mig till de nya förutsättningarna. Och nej, det har inget med ålder att göra. (tyst!)

Men det är lika bra att sätta igång direkt. Projektarbete!

Inga kommentarer: