2008-11-18

Packning

Dags att packa för en dagstrip till Stockholm under morgondagen. Ska bli trevligt att komma ifrån gruppboendet ett tag och se insidan av Arlanda, Stockholms Central samt en och annan taxibil. Det är så det är, resandet i affärer. ;)

Inte ens en öl på Söder i goda vänners lag blir det tid för eftersom jag reser hem samma dag som jag kommer. Hade lätt kunnat tänka mig att åka tåg i eftermiddag, bo på hotell inatt och åka tåg hem igen. Förmodligen hade det blivit billigare också.

Men många och mycket spännande saker är på gång och det är jättekul att jag får vara med om dem. Inte utan att jag känner mig lite utvald med tanke på att jag är en på trettiotusen. Får se vad det mynnar ut i innan året är slut.

Budgeten är liten så jag hoppas inte på hejdlösa storverk, men rätt utnyttjat så kan det bli hur bra som helst.

I övrigt har vi haft så jäkla kul idag, har repat, arrat och bara svängt som fan. Musik är som sagt riktigt roligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

ooh, have fun! =)