2008-08-17

I natt någon gång fick jag den mest finstämda kärleksförklaring jag någonsin fått. Den gjorde mig glad som fan. Bara så du vet.

I övrigt var det en grymt lyckad fest, fantastisk mat, som vanligt vilda diskussioner om allt möjligt, ett fantastiskt (?) liveframträdande och mycket välsmakande dryck.

Varför jag tvunget ska vakna efter bara fyra timmars sömn och sätta mig vid datorn är en annan fråga, men vid åttatiden i morse var jag uppe och knappade iväg.

Det känns för jävligt att åka härifrån. Sonen och L lekte hur bra som helst ihop och de hade verkligen roligt tillsammans, speciellt på vår utflykt till Ramsvik. Det är tur att det finns fångat på film. Troligtvis blir det i super-8-kvalitet, men det får gå.

Det ska bli en intressant färd till jämtland imorgon, det utlovas regn, regn och regn över hela färdvägen. Det blir åtminstone inte outhärdligt varmt i bilen. :)

Inga kommentarer: