2007-12-05

Trött-VM

Efter en lång kväll igår och ett alldeles för tidigt uppvaknande idag är jag alldeles för trött för mitt eget bästa. Ninasoma Kiswahili och jag är koma-light och fattar inte ett dugg. Det finns så många olika ordklasser och så många prefix och suffix att jag blir alldeles matt.

Men det är av underordnad betydelse. Gårdagen uppväger mycket av tröttheten idag, jag gör framsteg i mitt projekt, har kommit på ett nytt pet-project att jobba med, jag får en ny dator om en vecka och nästa fredag kan det komma att bli stort kalas med god mat, tårta och presenter.

Ljussättning, kameran rullar.

3 kommentarer:

Antira sa...

me want tårta!!

(eller måste jag baka den, menar du?) =)

Buddy Jesus sa...

Vilken bra idé. :)

Antira sa...

fuck också, skulle inte ha sagt något... ;)

sitter du och slösurfar nu, förresten? måste jag slå dig lite?